Uncategorized

Golden Gate Bridge Run

Jeg har altid ønsket at løbe hen over Golden Gate Bridge, så da jeg indså, at mine værelseskammerater til Foodbuzz -festivalen var Meghann og Bobbi – alias nogle af de dårligste løbende bloggere omkring, vidste jeg, at jeg ville have Virksomhed om denne oplevelse. Meghann endte med at løbe med Aron fra Runner’s Rambles, fordi de begge har maraton, der kommer op, så Bobbi og jeg gik det alene. Faktisk genovervejede vi næsten, da vi kiggede ud af vinduet kl. 7 – det hældte! Hælder. Men vi er hardcore skøre og tog en beslutning om at presse på med missionen.

Mens vi gik sammen, indså vi, at der var et halvmaraton, der blev afholdt i dag. Vi havde allerede planlagt at køre den sti ned ved vandet og op til broen – men løbet var på samme kursus. Vi endte generelt med at køre en masse af det med racerne! Vi planlagde at gøre cirka 10 miles og gjorde lige under 13 år, så vi spøgte med, at vi løb San Francisco Half Marathon i dag.
Mine mest aktuelle videoer

American Dirt Book Review

Flere videoer

00:00
08:21
12:07

Fra hotellet var det omkring 5 miles til broen. Da vi kom der, var vi ud over gennemvædet. Pytterne var uundgåelige, så vores sko blev fyldt til det maksimale med vand, og vores tøj føltes også tungt.

Det var vanvittigt, men vi var på en mission at løbe over Golden Gate Bridge!

At køre broen var faktisk slags skræmmende. Jeg så en dokumentar et stykke tid tilbage om, hvordan mange mennesker begår selvmord på Golden Gate hvert år. Det var virkelig trist, så se det ikke, hvis emnet generer dig. Broen virker stort set altid tåget, men i dag var ekstra dyster på grund af alle regnskyer. Dette er et billede af den anden side af broen.

Vi løb hen over broen og tog derefter en meget mudret sti (som vi gik) under den for at komme til den anden side og komme tilbage

Jeg var bange for at tage for masser af billeder i betragtning af at det regnede så hårdt, men jeg ville fange dette øjeblik!

Bobbi og jeg bremsede ned, efter at vi kom tilbage til vores “hjem” side af broen. Vi var begge sultne, kolde og våde – tid var overhovedet ikke en prioritet.

På vej tilbage stoppede jeg og tog nogle billeder. Selvom det er gråt, er det smukt.

Jeg lavede en lille video, fordi jeg ikke var sikker på, om billederne ville vise, hvor regnfuldt det var. Denne video gør det stadig ikke, men det er en sjov 60 sekunder?

Så snart vi kom tilbage til bunden af ​​broen og starten af ​​stien, stoppede vi og spurgte en politimand, hvor vi kunne fange en taxa. Han troede, at vi afslutter løbet! Boo til det. Vi fortalte ham, at vi ikke var en del af det, og så satte vi af sted for at få en tur.

Billederne er slørede, fordi
Min kamlinse tåget op, da vi kom ind i den varme bil!

Jeg skylder Bobbi noget specielt for at blive enige om at komme med mig på dette regnfulde løb! Så snart vi kom tilbage til vores hotel, sprang vi ind og ud af bruser utroligt hurtigt for at komme til Foodbuzz Farewell Brunch.

Jeg havde en af ​​alt forventer bacon. Vente. Faktisk havde jeg to af alt, fordi jeg gik tilbage i en fuld plade på sekunder. Jeg var sulten!

Jeg har brug for meget mere fransk toast i mit liv.

Og meget flere løb med venner?

Send mig projektmappen

Gemme

Deling er omsorgsfuld!

Del

Pin

Post

Del

Bliv ved med at vælge disse:

Min kæledyrshund skal have til at gå eller løbe med din hvalp

Kæledyrs hundevandring skal have. Du bad om mine gearideer til at køre med din kæledyrshund – her er en liste over mine yndlings snor, Col

Klatring af et bjerg- og Wiener -statsborgers løbKlatring af et bjerg- og Wiener -statsborgers løb

Hej! Jeg havde en PB & Jam-pakket weekend med at løbe, spise, vandre og nyde Wiener-hunde, der løber rundt i det sydlige Cali

Mission Inn Festival of Lights in Riverside

Mission Inn Festival of Lights in Riverside Ideas and Review. Fotos fra mit besøg – inklusive den hestetrukne vogn R

Kør spis gentag Q & A-May del 1

Må spørgsmål og svar – 1 Dine spørgsmål fra løbet spiser gentagen Instagram Story Box. Vi taler om, hvad jeg gjorde

Det bedste af Natural Products Expo Influencer -favoritter og sund madbingo

Hej! Natural Products Expo (alias #Expowest på sociale medier) var denne weekend i Anaheim, CA. Det er en enorm konference

Spørgsmål og svar på løb spiser gentagne visirer, podcasts og gendannelsesdage

Hvor længe kommer du dig efter et halvt maraton? Kørte min første fulde maraton og spekulerer på, hvor lang tid du tager af … ideer til